Utazás, gasztronómiai, élmények, sport, luxus :-)

10 leggyakoribb éttermi reklamáció

2017. szeptember 12. - opmah

img_6448.JPG

Mindenki szeret étterembe járni, szeretjük az így kapott élményt amit az étterem személyzete nyújt nekünk. Megvan a saját kedvenc helyünk ahová szeretünk visszajárni, vagy elvinni oda a családot, vagy éppen üzletfeleinket. Azt is szeretjük, söt elvárjuk, hogy itt mindig ugyanazt a jó élményt kapjuk vagy, az élmény fokozását! De mi van akkor ha hibáznak? Legtöbb esetben reklamálunk, felháborodunk, többet nem is megyünk az adott helyre! Általában ezek a leggyakrabb kifejezések a vendégek részérôl. De nézzük meg együtt a 10 leggyakoribb reklamációt százalékos arányban, amikkel találkozunk. 

1. A piszkos evôeszköz és tányérok 76% 

2. Piszkos rosszul felszerelt  mellékhelyiség / WC / 73% 

3. Udvariatlan személyzet  72%

4. Kellemetlen, ápolatlan személyzet 67%

5. Ételek és italok nem megfelelô hômérsékletû szervírozása 66%

6. Téves rendelésfelvétel / nem azt kaptuk amit kértünk / 62%

7. Sürgetés, sikerült választani? De percenként kérdezve 61%

8. Még nem fejeztük be, vagy a toilettbe mentünk de leszedik az asztalt  59%

9. Kérünk egy ételt amit leírtak nekünk, vagy láttuk a fotót, és egyáltalán nem is hasonlít a fotóhoz, vagy az elmondottakhoz 54%

10. Lassú szerviz. 51%

 

Gondolom mindenki találkozott ilyen vagy hasonló problémákkal, de ahol emberek dolgoznak, ott hibáznak is. Habár mindenki igyekszik leredukálni a hibaszázalékokat,de elôfordulhat önhibájukon kívül is. Viszont mindenkit arra szeretnék buzdítani, és akkor vagyunk kultúráltak, ha valami esetlegesen nem tetszik az étteremben azt diszkréten jelezzük a személyzet felé, higgyétek el hálásak lesznek érte, és az építô jellegû kritikából pedig mindenki tanul, és az étterem pedig  javít rajta.